PPI's global marketing strategy for the upcoming adaptation of the popular toy is not child's play.
By Andras Fuchs
"We really recognize the fact that for most people, 'Transformers' are a toy," Paramount Pictures International executive vp international marketing Jon Anderson acknowledges. "Our job is to change that perception." Indeed, Michael Bay's latest big-budget special effects extravaganza about alien technologies fighting their war on our world will be marketed as an event and spectacle, rather than just a movie about a hugely successful toy line...
Posted in http://www.tfw2005.com/
...
“Realmente reconocemos el hecho que para la mayoría de la gente, “los transformers” son un juguete,” Paramount Pictures International executive vp international marketing Jon Anderson reconoce. “Nuestro trabajo es cambiar esa opinión.” De hecho, la extravagancia especial de los efectos de gran presupuesto último de Michael Bay sobre las tecnologías alienigenas que luchan su guerra en nuestro mundo será puesta como un acontecimiento y un espectáculo, más que apenas una película sobre la línea acertada del juguete.
Tags Perublogs : rachet, paramount, juguete, marketing.
Tags Blogalaxia : movie, michael, bay, tfw2005.
0 comments
Post a Comment